bio med maddis och adam :P

heeej
ja igår så gick jag på bio med maddis
och adam även fast jag hade feber men
jag ville så gärna se den filmen :P:P:P:P
vi såg på nya harry potter filmen  "harry potter
och dödsrelikerna " den var as grym !!!!!!!!!!!!
men ja innann vi åkte dit så tog jag en ipren
för det är bra att ta om man har feber ;)
sen så åkte vi dit och när vi kom fram
så gick vi och tog ut billjetterna för vi
hade redan beställt billjetter :) ja men
sen så var maddis och adam hunriga så
vi gick ner till donken . maddis tog en
hamburgare jag tog en glass me topping
och adam tog en glass och en hamgurgare :)
sen så köpte vi läsk och popcorn :) eftersom
jag var hemma från skoaln åt jag typ ingenting
jag fick en stor läsk men jag drack ingenting av den så
nu står den i kylskåpet hihiih:P ja men efter bion den slutade klockan
ca 20.30 men ja den filmen är 2 timmar och 23 minuter
lång :) men ja det var inte så att den var så läskig men
den var spännande , det var den :P:PP:P:PP:P:P
ja men sen åkte vi hem , fast vi var tvugna att stanna först hemma
hos nån gymnast till maddis för hon skulle få sitt linne
sen åkte vi och handlade lite frokost till idag men ja sen
åkte vi hem och la oss typ jag var as trött eftersom jag har varit sjuk i 3 dagar
men ja nu så lligger jag i sängen och sitter vid datan
men janär ajg vakmade så kollade jag på sista shrek filmen ;)
hihhih fett cool man är men ja det var det som hände igår typ och lite idag men jag
skriver sen när jag åker hem till mamma för att jag ska sova där inatt men ja för , eller
ja ientligen så vet jag intye vrf men ja :P nu ska jag äta frukost me maddis och adam

åldersgräns : 11 år    speltid : 2 timmar & 23 minter      betyg : 10 av 10      rekommenderar : ja stort!!!!

Kommentarer
Postat av: sarasharifian

adam vem :P <3

2010-12-04 @ 12:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0