Dec. 23, 2010 :)

Tjeenare :P
Jaha, vaknade 20 i 10 och då så satte jag på yes man och fortsatte kollade på det. Sen efter ett tag så pausade jag och gick upp o tog macka och ett varmt glas o´boy :) så nu så ligger jag i sängen och kollar på yes man och dricker varm choklad :) idag så ska det fixas jätte mkt hemma hos oss, nu så är pappa ute och köper dom sista julklapparna snart så ska Maddis oxå åka. Jag ska fixa lite saker i mitt rum, och så ska jag välja kläder osm jag ska ha på mig imorgon, och sen idag så ska jag åka ner till centrum för att ge Lisa sin julklappa och så ska jag få min  julklapp av henne:P Men nu så ska jag fortsätta att kolla på yes man. ( jag har inte hittat sladden till datan så jag kan ladda upp bilderna. ska fortsätta leta sen efter filmen) längtar till imorgon :D  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0