hemma.....

Nu så är jag hemma från min farbror, när vi åkte hem så sa pappa något som jag måste tänka på om det var en bra sak eller en dålig sak :I  vill inte skriva det här kan bara säga det till 2 stycken och dom litar jag på :)Litar på fler men er vet jag helt klart o tydligt att jag kan lita på er :D Men ja nu så håller pappa Maddis och Adam på med allting tills imorgon, asså jag vill bara lägga mig ner i sängen och sova. För om jag gör det så vet jag att det är skit nära till julafton!!!! :D Ska lägga mig ner och sätta på en film och ligga och kolla på :P Nu så är det ju väldigt nära till ett nytt år, asså år 2011 :P längtar till det :P älskar er alla som har funnits här för mig när jag verkligen behövde er, ni är helt underbara! Jag kan verkligen säga allt till er :D Ni kommer alltid att finnas i mitt ♥ :D Men ja nu så ska jag nog sätta på en film :D CHIAO♥
puss♥♥

våran snygga julgran :)

sådär blev hyllan som pappa satte upp :) (lite suddig bild) tack pappa :D:D:D

sådär blev krokarna :P hihi, tack så mkt pappa, du har alltid ställt upp för mig :) världens bästa pappa har jag :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0