idag :p

heeej .
idag så började jag klockan 9 , hade glömmt det för det var bara idag spóm vi börjad eklockasn 9 för att 9.orna hade lucia tåg , men sen efter det så had jag typ handledning sen lunch det blev risgrynsgröt :) det var gott :) mm , sen hade jag rast , då spelade jag tecknet med sofia b sofia p och emily ;)  men sen så spelade vi 4 bubblan med jenni och aline , sen blev det bara fler till slut så spelade jag jenni  , sofia b , sofia p , aline , emily , tennis och nicke :P hahahahah :P men sen så hade vi matte ( borring !! ) sen hade vi idrott , vi hade biptestet :P då sk aman springa fram och tillbaks ';) bark , det var han som sprang längst av alla han kom till level 10,5 var det betyder vet jag ej ;) sen så kanske vi skulle ha handledning  och han sa inget först , men sen sa han till några att vi började halv men då kommer han tjugo i !!!! :@ sur !!!   men sen så sprang jag till gläntan för att kolla på noels och levis luciatåg på gläntan :) dom bvar jätte söta i sina tomte dräkter ;) hahahahahha det var jätte roligt att se på . sen så var det fika och efter en stund så åkte jag mamma noel levi jonas och mickan hem till mickan för att6 göra pepparkakor , nu så  håller björn , juste björn han kom hit med lite saker , men ja nu så håller mickan , björn , jonas , noel , levi och snart jag :P men ja skriver senare när jag kommer hem till mamma ;) ska baka pepparkakshus nu !!!! :D:D:D:D:D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0