inne igen :)

Tjeenare :P
Ja nu så är vi inne från att ha smälla lite raketer! :D Det här blir kanske sista inlägget för idag eftersom att det är nyår och man kommer att ha mkt saker att göra. Sitter vid datan och ibland när jag kollar ut så ser jag as många raketer i luften, asså redan!? :O Eller jag har typ oxå gjort några men inte sånna dära stora!! ;):D Jag lovar att ta många bilder och lägga ut dom imorgon. :) Snart så ska vi äta middag, det blir kött med potatisgratäng... mums det blir gött :D lägger ut bild på min outfit imorgon :P Men ja nu ska jag se när Mackan(markus asså ) och Jonas spelar tv spel :P ahahahha LOL :P:P:P:P  Men ja sen så blir det lite raketer och sånt men nu ska vi chilla lite ska snart äta så hejdå // EricaRosén puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0