jajamen..:$

heej.
Idag så vaknade jag jätte tidigt, mamma började tidigt så jag vaknade jag när hon åkte och hon åkte typ 8 fast vaknade tidigare. Då så tog jag på mig min morronrock och la mig i soffan och kollade på tv, då åt jag lite frukost sen så sminkade jag mig och klädde på mig. Sen så tog jag bussen vid 10 till Lisa så kom hon och mötte mig vid bussehållsplatsen vid henne :P Sen när vi kom fram till henne så visade hon sitt rum för hon hade fått en tv i hennes rum den var fett najs.. :ö Sen så spelade vi lite wii och efter det så satt båda med med min ipod och spelade Fruit Ninja :) Sen så blev Lisa hunrig så vi gick ner till köket så gjorde hon en toast, sen gick vi hem till mig. När vi kom fram så var vi hemma hos mig och typ inte gjorde nånting men sen efter ett tag så började vi att baka kladdkaka :) (a) mums va gott det var men sen efter det så lagade vi tortelini(stavning?) jag smakade det men det vra inte så där jätte gott så jag tog lite rester som var från igår ;) Lisa tyckte  inte om det heller efter en stund för det var för salt, hahhha :ö Efter det så tog vi lite kladdkaka:P Sen så kollade vi på MTV, där gick det made som vi kollade på sen my super sweet sixteen sen till sist så var det my life as liz  hahah det var as bra men sen så skulle lisa hhem ;););) <33333 men det här varv för typ 2 dagar sen :) puss



heeej :)
idag så är det torsdag och dagen innan nyårs afton :P
är med Jasmine och Moa ;) vi har SKIT kul !!!!  Jasmien sk asova över här det kommer att bli kul,
Har inte bloggat på att tag :/ datan har varit lite konstig ;) Ja så, idag när jag vaknade så åt jag lite frukost och sen så åkte jag och pappa till centrum och handlade kite kläder bilder kommer ;) Sen så kom Jasmine till centrum och så gick vi runt och kollade lite.  När vi gick in på lindex och handlade ansiktsmask och skulle betala så när jag tog fram mitt pressentkort som funkar i alla affärer i centrum så sa hon i kassan det var värsta k******n asså han bah: jag måste ha ditt persson nummer ?
jag bah : äh äh okej... det är bla bla bla
hon bah:jga behöver dom 4 sista oxå för att det ska kunna gå.
jag bah : äh.... okej men jag vet inte var dom är för något.....
hon bah: men jag måste ha dom för att det skulle gå..
jag bah:men vänta jag kan ringaoch kolla...
då så när jag skulle ringa så ringde mamma mig och då blev det stressit för det var världens längsta kö bakom mig...hahahah :P men ja sen så sa jag dom sista och det gick :P men ja sen så hämtade mamma oss och vi åkte hem till mig och åt lite mat och chillade.... Sen så spelade vi lite wii. Men ja nu så ska vi följa med moa till bussen :P puss

JA IMORGON SÅ ÄR DET NYÅRSAFTON !!!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0