julgreja :)

tjenare :P
Idag så åkte Ida hem till Halmstad , när vi hade lämnat av henne så åkte jag och pappa till centrum och handlade lite. Sen körde pappa hem mig , och då så målade jag min naglar för första gången i mitt kiv :) hihiihi mm..... medans så åkte pappa och handlade julklappar :) Nyfiken :$ Sen kom pappa hem och då så började han fixa lite i köket och så :) längtar som fan till julafton snart så händer det :P  hihih det här tycker jag är lite roligt jag känner en som fyller år idxag asså den 22 , en den 23 och en den  24 :P:P:P hahahahah , nu så kom Maddis och Adam hem. Jag är klar med alla julklappar till dom som jag ska ge till, imorgon så ska jag åka över till Lisa så att hon kan få sin och jag min. Nu eller snart så ska pappa skruva eller snarare sagt borra upp en hylla och en eller två krokar :P Idag har jag handlat lösnaglar till nyår eller julafton men jag vet inte om jag kommer att klara av att ha på mig det och så har jag köpt blått nagelack, blå är min favoritfärg :) Ska inte skriva mer nu.... :) puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Asså shiiit!

Tack för dessa dagarna, saknar dig lillsyrran!!!

2010-12-27 @ 01:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0