stan :)

heeeej.
nu så sitter jag i soffan och kollar på tv, idag ska jag till stan med klassen :) vi börjar klockan 10 fast jag ska ta bussen som går 09.38 min buss tar 5 minuter :) när vi ska vara i stan så får man ta med sig matsäck eller så tar man med sig pengar så kan man äta på donken, vi ska börja åka hem typ vid två men då eller ja lite innan så kommer pappa och ida och hämtar upp mig för vi ska vara i stan efter det. Vi ska köpa lite julklappar och så ska vi träffa en kompis till Ida ;) kollar på disney channel :D hihihihi :) nu så sover Ida och pappa, han ligger i sin säng och kollar på tv :) ska fixa lite saker nu innan jag sak gå till bussen :)  puss
(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0