vaken ! ;D

Tjeenare :P
Japp nu så är jag och Jasmine vakna vi sitter och spelar spel och kollar på tv. Igår hade vi jätte kul!! :D Efter vi hade ätit middag så satte vi oss i soffan och så fixade vi lite mys, vi tog fram popcorn och sen tog vi lite chips o dipp o dricka. Hahaha, kände mig gravid efter det ;ö . Ja men sen så kollade vi på alice i underlandet när den var slut så gjorde vi ansikktsmask :P Sen så kollade vi på Upp, och så målade vi naglarna och så. Men när vi hhade ansiktsmasken på så kunde man inte prata sen för den hade stelnat. Hahahaah :P  MEn sen så tog vi bort den och så satte vi oss och fortsatte att kolla på Upp ;) sen nät klockan vra typ halv 1 eller halv 2 så gick vi och la oss men vi låg och kolla på mean girls i mitt rum sen så somnade vi. ;) Idag så ska jag till pappa men vilken tid det vet jag inte men nu så sk jag spela lite spel med Jasmine :D:D:D skriver sen. puss

jag&jasmine efter vi har satt på oss ansiktsmaskarna :P


sådär såg min mask ut när vi hade dragit bort den :P hahahaha


jasmine när hon sk ata bort sin mask :P


sådär såg jasminens mask när hon hade tagit av den :P hahaaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0