me lisa &sepideh :D

heeej :D
idag så hade vi halvdag så jag hade bara idrott fast jag skulle ha matte men vår matte lärare sa att vi inte behövde ha matte så vi hade hemuppgifter istället :P men jag , lisa och sepideh skulle vara idag , jag och lisa väntade på sepideh för hon slutade lite senare :P innan så åt vi lunch det var himla geggamoja me soltorkade tomater till lunchen det var inte gott , sen tog jag bussen hem till min pappa för jag skulle hämta pengar , sen gick jag till sepideh orkade inte vänta på bussen men sen kom bussen iaf fick lite damp då :P men ja sen så mötte jag lisa på busshållsplatsen så gick jag och lisa till sepideh :D när vi kom till henne så plugade vi jag skulle plugga matte , astråkigt men vi fick lite snacks av sepidehs mamma :D tack så mkt :D men senare så tog vi bussen till il poste och åt där , gott:D när vi skulle gå av bussen så mötte vi moa på busshållsplatsen hon skulle gå p545 :D vi kom hem för nån stund sen och sepidehs fågel sitter och snackar :D haha !! heejdå :P  kolla in deras bloggar http://liisses.blogg.se  och http://sseepideh.blogg.se kolla och kommentera
:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0