älskling !

hejsan.
igår så åkte jag till maja vid 1 sen åkte vi till emil, och så va calle älskling där :D Vi var ute och hoppade studsmatta och så, sen gick vi in. Efter ett tag skulle dom äta och efter dom hade ätit gick jag och maja hem för vi skulle äta. Vi åt köttbullar och pasta. Sen gick vi tillbaks och då låg vi på studsmatttan i typ 1 timme ;)  Sen gick vi in för det började bli kallt, när vi var inne så myste vi bara och allt sånt ;) jag och maja gick hem vid kvart i 11 när vi kom hem tog vi dricka och godis, och satte oss i min säng för att kolla på film... &  Imorse vaknade vi 20 i 12,  nu har vi fixat oss och ska snart gå till emil, då får jag träffa älskling ! :D <3
Kraaaaaaaammmmmm & Kyssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0