fan va jag älskar er tjejer !

hejsan !
Efter Mickis & Klara hade kommit så gick vi till ICA & köpte massa gott.. :) sen när vi kom hem så åt vi middag, det blev sås, kött & pommes. Men sen efter det så gick vi typ till ICA igen för vi skulle tona Klaras hår, men dom hade inte toning på ICA rondellen :o Så vi tog bussen till ICA vid centrum, så gick vi & handlade sen när vi skulle hem så kollade vi på fel buss, men det löste sig till slut, vi kom hem typ halv 10 ;) Men pappa mötte oss från busshållsplatsen ;) När vi kom hem så åt vi kladdkaka :) Asså min mage är typ uppsvullen ;o Men ja efter kladdkakan såp fixade vi Klaras hår, asså det är skit fint, älskar hennes hår! Ja som ni märker så ska Mickis & Klara sova över här,men imorgon så ska vi ha match på södervik mot F-97 ;) Vi kommer vinna ( hoppas jag).  Ja men nu så ska jag vara lite social mot mina älsklingar !! :D <3
Kyssss


gammal bild ! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0