Frågestund :D

Hejsan.
Direkt efter jag hade bloggat klart så gick jag ut & sa hej till Niklas & Jeppe, Janette kom inte. :( Men ja sen så kom deras farmor & hon sa att jag & Jeppe skulle kratta bort alla kottar så då gjorde vi det. Sen när det var klart så gjorde jag inte så mycket. Det var skönt att komma in för det är kallt ute, det blåser kallt, så att händerna fryser. Men ja det kommer bli en frågestund snart, hoppas att det blir många frågor :D Det blir nog frågestund ikväll, fixar nog det senare ;) Nu ska jag kolla på tv med mamma & Jeppe :D  Hoppas att alla får en bra PÅSK ! <3 Det är HERBIE på tv !!!!! Om ni vet var det är för film :D :D
Kyyyyyyyyyyyyss

Kommentarer
Postat av: kevin snyggast jonsson

ha en bra påsk syster :)

2011-04-22 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0