MAJSAN !

Hellllllllllu
Idag när jag kom till Maja så gick vi till grimbo & köpte lite g-gandy. Sen mötte vi Jenni, och vid 2 så hämtade vi Noel & Levi dagis ! Gick med dom till Mickan. Sen så drog vi ner bippen, asså alla var typ där :s Men förstår det för det var skiiiiiiiiiiit fint väder ! :D Efter ett tag hämtade Jennis mamma henne, då gick vi till Calle & så var Emil där , var där i typ 5 min :s Sen gick vi tillbaks till bippen, sen blev alla typ sura -.- Drog hem till Maja, åt pizza. Efter vi hade ätit så gick vi till bippen & mötte Jenni & Lollo, var där men sen blev det "kallt" då drog vi till Lollo... Mamma hämtade oss efter ett tag typ vid halv nio, ska sovaa över hos Maja, kommer bli skit kul ! Ligger & kollar på Big Brother, men nu så ska Maja blogga :D   Kyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys

Jag & Min Bästa Vän Maja !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0