med bästavän !

hejsan :D
Imorse fick jag skjuta till bippen och hade träningen... sen bussen till skolan och hade NO, fick reda på vad jag fick på mitt prov, hade 42/78, hhhahaahah.... men om man skulle få G, måste man ha över 40 så jag fick G. Sen so,  hade ingen svenska för vi hade inget klassrum, niorna hade typ alla för att skriva prov. Men var med på majas so lektion för vi skulle vara, sen åt vi lunch, det var påskbufé .... efter det så hämtade majas mamma oss så åkte vi och handlade middag, för jag och maja ska laga middag från våran "resturang" :D :D men nu är vi hemm,9 a hos maja, och vi har bakat kladdkaka, tills ikväll. Och efter vi har ätit så ska vi gå ut och möta några roliga :) hejdå kysssssssssssss 

saknar hårfärgen !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0