PÅSKÄGG HITTADE :D

Hejsan :D

Efter vi hade ätit så fick jag & Jeppe ett uppdrag :D Vi skulle gå ner till andra stugan & leta efter en lapp, sen gå tillflaggstången fick en till lapp då. Skulle gå kompass kurs 281, 20 steg framåt ;) hahaha, sen hittade vi en till lapp, då skulle vi gå till frådet & kolla på frådets östra knut (?) När vi kom dit så såg vi en ORM !!!! Det var en snok! Men ja vi hittade lappen fort så då skulle vi gå till vadboden & hitta våran nästa ledtråd & då skulle vi gå kompass kurs 291 & söka vid en knut :D Så trodde vi att där skulle äggen vara, men NEJ då, så var den en till lapp, men på den stod det att vi skulle gå in i farmors vedbod & där fanns alla äggen. Så nu ligger jag i sängen & lyssnar på cimorelli när dom sjunger Firework av Katy Perry :D Böt om innan maten kom jag på, så har på mig shorts :D :D Ska väl gå ut nu & hoppas att jag blir brun !!!  Hoppas Hoppas :*

( kommer bilder säkert när jag kommer hem )

P.S
Glöm inte min frågestund
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0