rubrik

Hejsan !
Gick till Emil typ vid halv 2, så var Calle där också. Så gick vi hem till Maja, när vi kom dit så böt jag & Maja, det var skit skönt ute så jag gick ut i shorts & linne :D Men sen gick vi till Emil igen var där till typ  halv 6. Åkte till Calle & Emils träning, vi satt inne & kollade den hära gången ;) Efter deras träning så hämtade mamma mig & Maja så åkte vi hem till Björn & åt middag. Sen åkte vi hem till mig, Maja ska sova över hos mig, kommer bli kul ! Vi ligger & kollar på en film som heter hancock  på tv6 :D Imorgon åker jag till Björns landställe & firar påsk där!  Calle kommer åka bort till typ älvdalen hela hälgen & kommer hem på måndag :( Kommer sakna han skit mycket !<3 
Kyyyyyyyyyyyyyyss
kolla gärna in den hära bloggen Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0