saker.....

Tjenare
När Klara & Maria kom så gjorde vi väl inte så mycket. sen gick vi & hämtade deras fotbollskläder. Gick tillbaks till mig, klädde på oss & tog en macka. Sen kom Klaras morfar & hämtade oss & körde oss till träning. Träningen gick faktiskt gansk bra ! :D Sen kom Maddis & hämtade mig, när jag kom hem så kolade jag på ett pogram som heter Herr&Fru, ganska bra! Sen gick jag & duschade, så kom pappa hem & han orkade inte laga någon mat så han är & köper pizza & mjölk ;) haha, men det ska bli gott med pizza, har inte ätit det på länga :D Efter jag har ätit så blir det väl sängen men kommer nog ligga & kolla på Big Brother :) Imorgon börjar jag 10 i 8 ska vara nere på bippen & ha fotbollsträning sne skola. Slutar 20 i 12 :D :D Men nu kom pappa med pizza så... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0