4 advent !

Hej !
Igår efter träningen så kom mamma och hämta mig, så åkte vi och hämta Mickan, Noel och Levi. Då åkte vi till min mormor och hämtade julgranen sen körde vi Mickan till pappa och sen åkte jag, mamma, Noel och Levi hem till mamma. Sen när vi kom hem så duschade jag, sen klädde jag på mig och så satte jag på en film till Noel och Levi. Sen när Björn och Jesper kom så åt vi middag, sen vid halv 8 så gick jag och mötte Maja vid busshållsplatsen så gick vi och mötte Pontus och Kevin, så gick vi till Ali och knackade på. Först så fick vara ute ett tag men sen så gick vi in till Ali, när vi kom in till Ali så gjorde vi inte så mycket. Men sen vid halv 10 så drog Pontus och Kevin, så gjorde jag och Maja det också. Så kom mamma och hämtade oss, så körde vi hem Maja. När jag kom hem sen så nattade jag Levi, så somnade jag då också :$ Sen vaknade jag och la mig i min säng. Imorse när jag vaknade så satt jag, Noel och Levi och kollade på tv. Sen fixade jag frukost, så åt alla frukost. Nu så sitter jag i soffan och Noel och Levi leker. Idag vet jag nog inte vad jag ska göra, ska kanske åka till centrum och köpa lösnaglar.. :) Men nu så ska jag fixa mig :*
PUSS


När fjärde ljuset brinner
vi hämtar julegran
och alla barnen räknar dan före dan före dopparedan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0