6 dagar kvar till julafton !

Hejpåer !
Idag efter vi lämnat Noel och Levi så åkte jag och mamma och handlade julklappar eller aa mamma handlade julklappar. Jag köpte lösnaglar, sen så åkte vi till Björn och så började vi med pepparkaksdegen men det blev fel och bla bla.. Så dom åkte och köpte ny, men jag och mamma åkte hem för jag var skit hungrig och dom skulle inte börja med maten på länge. Nu sitter jag och kollar på copycat singers och ska snart äta mat ! :) Men ja det var allt..
Puss

Juste föresten, jag skulle behöva hjälp med att sätta in och fixa ny header och design ! Så skriv på fb eller kommentera !


Kommentarer
Postat av: johannarosvall

jag kan fixa om du vill? :) <3

2011-12-19 @ 15:28:04
URL: http://johannarosvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0