I wanna kiss you under the mistletoe!

HEJ!
Förlåt för väldigt dålig uppdatering! Men ja den här helgen har varit dåligt och bra. I fredags så åkte jag och Maja hem till henne efetr skolan så käkade vi lite, och Maja packade lite saker sen så körde Majas pappa oss hem till mig. När vi kom hem till mig så bakade vi, sen åkte vi hem till Björn och käkade middag, jag fick skit ont i min hals...känndes som jag skulle få halsfluss igen :( Men ja sen så kollade vi på idol :) Fan att Moa åkte ut, men nu kommer hon kunna släppa sin singel :) Men iallafall nog om det, efter idol så åkte vi till ica. Men påväg till ica så körde vi på ett rådjur ! Eller asså det levde, men det var sjukt läskigt kan jag iallafall säga! Men ja sen på ica så köpte vi gräddfil och dipp. Sen när vi kom hem så hade vi det lite mys, kollade på film och käkade kladdkaka och lite chips och dipp.. haha tjockisar :ö Sen så gick jag pch Maja och la oss.

Imorse när vi vakna så käkade vi frukost, sen åkte Maja hem vid kvart i 1, jag gick inte på träningen för att jag hade ont i halsen... Men sen så kom Maja hem till mig igen vid 6, så kollade vi klart på filmen som jag kollade på, sen kollade vi på julkalendern :$ Efter det så käkade vi mat och sen så¨gick vi till min "pappas lekpark", träffade Ali, Pontus och Kevin. Så gick vi till ica, köpte ingenting! hahaha :$ Men sen så mötte vi nån Emilio? Efter ett tag så gick vi in till pappa och snackade och massa sånt. MYS ! :) Vid halv 12 sen så drog vi till busshållsplatsen så tog jag och Maja bussen, jag åkte 1 station... :ö Maja åkte hem, men när jag gick av så snackade jag och Maja i telefon. När jag kom hem sen så gick jag och la mig på en gång.. :)

Imorse när jag vaknade så käkade jag frukost och sen har jag spelat wii... Suttit vid datan, men nu ska jag åkte till Björn och käka middag.. :) 'Puss
(den som läser allt det här är bäst! ;) )


mistletoe- Justin Bieber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0