Idrott snart

Hej!
Igår efter skolan så åkte jag och Maja hem till henne och gjorde inte så mycket...Sen så åt vi taccos! Mums.. :) Sen så duschade jag och Maja, vi körde tävling om vem som blev klar fortast, hahaha jag vann! ;) Så kollade vi på bad teacher. På kvällen så kom pappa hem till Maja, så åt vi hamburgare osv. Till efterrätt så åt vi b&j, skiiiiit gott! Sen kollade vi på pretty woman :) Så gick jag och Maja och la oss. Imorse när vi vaknade imorse så låg vi kvar i sängen lite, sen så åt vi frukost och fixade oss. Så gick vi till bussen sen, när vi kom till skolan hade vi so sen matte och no. Efter lunchen hade vi handledning och nu har vi idrott. Eller ja snart, vi börjar om nån minut. Efter skolan åker jag och Maja hem till mig. Så kanske vi träffar gräbzeen ! ;) bloggar sen :* puss

Älskar dig Bästavän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0