It's hard to forget someone who gave you so much to remember.

Hej.
Idag när jag vaknade så åkte jag till skolan, det var som vanligt.. Efter skolan kom mamma och hämtade mig så åkte vi till banken för att för att fixa bank kort :) När vi kom dit så fick vi vänta ett tag, men sen när vi var klara där så åkte vi hem och så käkade jag. Sen kom Aline hit och då gjorde vi inte så mycket, sen böt vi om och så kom pappa och hämtade oss. Efter träningen så skjutsade pappa hem mig till mamma, så duschade jag. Nu sitter jag och kollar på glee. När mamma kommer hem så ska vi göra varma mackor :) Så ska vi kolla på 2 fast and 2 furious : Tokyo drift. Sen så går jag nog och lägger mig. Imorgon tar jag bussen med Maja till skolan så har vi elevhälsa sen so, lunch och sista lektionen är engelska, så slutar jag :) 12.25 :) När jag kommer så vet jag inte vad jag ska göra, kanske är med någon :) Men nu så ska jag fortsätta kolla ! Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0