Med MAJSAN ! ♥

HEJ!
Imorse när jag vaknade så satte jag mig vid datan, sen smsade jag Maja men hon var inte vaken. Så jag kollad epå one tree hill :) Men sen så smsade Maja mig så bestämde vi hur vi skulle göra, så vid 12 så gick jag ner till busshållsplatsen för att möta Maja, men påvägen ner dit så åkte Adam förbi så han körde hem oss till pappa. Vi kom till pappa för kanske en halvtimme sen, då pratade vi först med pappa och Anette om hur vi skulle göra på nyår ! Men nu sitter vi i mitt vardagsrum och dunkar musik ! Idag så ska vi mysa, vi ska fixa ansiktsmask sen naglarna och sen bara snacka om massa saker för det var typ en en vecka sen vi träffades sist ! :) Men nu så ska Maja blogga, föresten läs hennes blogg den är underbar! http://mmpb.blogg.se
Puss ! ♥
image description
söta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0