aj aj aj :´(

heej.
är hemma från träningen, i slutet så körde vi sprigstafet och man skulle göra det 2 gånger var och båda gångerna så trampade ajg snett:( och imorgon så har jagmaych på morgonen.... hoppas att foten är bättre då :) men efter träningen så fick ebbas pappa köra hem mig till mig för pappa kom sent så dom fick köra mig :) tack så mycket :)
väntar på att pappa ska komma hem, och nu precis så kom sofia p och hämtade sin väska för min syrra är magsjuk så hon fick inte sova över :( men vi ska mötas imorgon vid tunneln vid södervik :)
men nu så ska jag fortsätta kolla på one tree hill :D
puss

jag och lisa när vi hade sminkat varandra till kädisar
lisa var miley cyrus och jag var lady gaga :D hahahaha
saknar dig som fan lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0