fredag fredag fredag!!

heej.
äntligen fredag :D idag var det skolan som vanligt -.-.... efter skolan tog jag bussen hem med sofia och sofia ;) haha
när jag kom hem så tog det typ 10 minuter sen kom pappa hem :) idag får vi gäster :D det kommer att bli roligt.. :.:
ja men nu så kollar jag på one tree hill :D:D:D jag är typ värsta oth nörden.... men älskar den serien :D:D
på fysen så tog vi ett nytt lagfoto :$ gud jag ser hemsk ut seriöst :D hahaha :D
imorgon är det lördag och träning inomhus :)
måste komma på någon efter rätt som jag ska göra idag till våra gäster :D puss

det här är våran nya lag bild (ser hur muppad ut som helst)
Lagbild
marko     lisa     aline     jag     viviana     ebba     gunilla

sofia     clara     saga     amanda     matilda     sepideh     wilma    

maria     isabell     jonna     louise     cleo     therese     sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0