gone good, but, home best :)

heej.
kom hem från centrum nyss ;) ska berätta lite om vad jag har gjort idag :
idag var det skola, som vanligt :/ booorrriinnggg -.-
men sen efter skolan så åkte jag, sofia och aline till centrum och shoppade gärnet  ;) haha nej men vi shoppade lite och så :P
men sen vid halv 6 så skulle sofia hem mne jag och aline var kvar en stund szen tog vi bussen som gick 3 minuter över 6, sen när jag var på väg hem så hörde jag inte att det kom en cykel bakom mig så jag blev skit rädd nör den åkte förbi mig ;ö hahahahahah :P
klockan typ 7 ska jag till mamma, :D måste packa ner lite saker som jag ska ha med mig till mamma :)
men nu så sitter jag och chattar med mange på msn ;) roligt roligt <3
men nu så ska jag kolla lite andra bloggar och s¨å ;)
som mickis , kisses :* puss

hahaha, sexii ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0