hemma från havet :)

heej.
nu så sitter jag hemma och kollar på tv, är jätte trött från resan. ska berätta om den nu....
i torsdag efter skolan så tog jag bussen till min mammas jobb, sen 20 över fyra så kom maddis,adam och björn till mammas jobb sen åkte vi komunalt in till stan. när vi kom in till stan så gick vi till båten och tog ut våra biljetter, det kom någon som jobbade dära och tog med oss, så vi fick gå förbi alla :D hahahaha , vi var lixom V.I.P :D så vi var på båten typ 1 halvtimme innan man fick gå ombord :) men ja när vi kom ombord på båten så gick vi in till konferansrummet ;) men nu så ska jag snacka lite om kvällen, jo sen så fixade vi oss och gick till dans salongen och var där till 11 sen gick vi upp till discoteket. men innan vi gick upp dit så måste jag säga en sak som hände innan! jag gick förbi några killar som typ var mellan 15 och 18 år !!! dom var tre stycken och dom kollade på mig eller ja det sa min kusin oxå, fast jag såg det oxå !!!! :$ men sen  när vi skulle gå upp dit så sa jag till min andra kusin andreas att dye var dom dära killarna som stog vi något bord. han gick fram till dom och pratade och sa att dom skulle följa med upp till diskoteket!!!!!! jag var där uppe och dansade och då kom dom dära killarna med min kusin, fatta hur pinsamt det var eller ??? andreas kom fram till mig och sa att dom var här, men jag bah asså nej.... jag vill inte.. då gick andreas och pratade med dom. men ja sen så kollade jag dit och då satt det 2 tjejer där dom var typ avundsjuka för att dom kollade på mig:I ojsan ..... men ja sen så gick jag och la mig typ halv 3 eller något sånt, för jag mådde jätte dåligt för att det gungade skit mycket... :(
men ja sen när jag vaknade så mådde jag forfarande dåligt men det var bättre . jag åt ingen frukost eller lunch ;) hihi ;P men ja sen så när vi skulle gå av båten det var typ vid halv 5 , men då tog vi tinnelbanan till t-centralen och när vi var där så fick vi vänta i typ 1 timme på att tåget hem skulle komma för det var föseningar och massa sånt skit -.- men sen så var vi tvugna att springa till bussen för annars skulle vi inte komme med och då så ramlade jajg i trappen för det var så halt ..... hahahahah man e ju bäst :D men vi hann med bussen och busschafören sa stopp sen när bussen var näsatn helt full :) hhahhah men jag hann med bussen !!!! men sen så skulle ja vara med lisa och sofia, skulle sova över dära men jag fick inte för imorgon så ska jag packa på ICA så jag måste sova ska nog gå och lägga mig snart för jag är skit trött så ska sluta nu.....
men innan så vill jag att jag har saknat er, lisa martinsson, sofia björnfot & sepideh rahmanian ni betyder världen för mig uppskattar er mycket :)♥♥♥♥♥♥♥♥♥
jag hoppas att ni orkar läsa allt det hära  puss
bilder kommer på måndag när jag kommr hem till pappa :)

jag:) haha ♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Clara

JA !:D

DU ÄR TBX :DD

2011-02-12 @ 00:38:28
URL: http://mupparnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0