hemma hos syrran :D

heej.
sitter hemma hos min syrra nu och kollar på XL galan :D asså på 60 meter häck så var dom 6 stycken som körde och sen var dom 4 som fick köra för det var tjuvstartningar :P hahahhaa fett synd ;) är ju hemma hos min syrra för mamma och björn är på  XL galan, ska sova här och hon bor jätte nära min skola så jag kan typ gå 5 över 9 och börjar klockan 10 över 9 :P men imorgon så går jag upp halv 8 med noel och jonas för mickan ska åka och träna på morgonen. så jag får äta frukost med noel :D sen så går jag i skolan jag har först idrott, lunch, matte och sen block, asså so, sv och sist engelska sen så ska jag vara med lisa, maja, babel och david hemma hos mig typ ;ö men ja skriver mera imorgon :D

Kiss me goodnight :*

tove styrke- white light moment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0