last call :)

heeej.
sitter i sängen och håller på med no läxan som är tillss simorgon :)
sak gå upp skit tidigt imorgon eller jag skulle göra det för min buss
skulle komma halv 8 och då måste jag gå upp typ halv 7 eller något
sånt .  men björn kör mig till bippen så det är lungt :) men på bloggen så
står det såhär : administratören säger
  • Ik natt från24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att inte kan skriva eller logga in men det gåt fortfarnade att läsa din blogg. Underållet beräknas till 1 timme

    ja va det nu betyder (?)
    men ja nu så kollar jag oxå på tv11 där går det en film jag har glömt var den heter :) hahahah :P
    men nu så måste jag göra klart läxan :)
    Puss& god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0