/ liisses

ERICA ROSÉN
min älskade ängel , du är obeskrivlig , jag älskar dig med hela mitt hjärta ,även om jag inte alltid visar det , tvivla aldrig på Du & Jag , för det kommer alltid vara vi två , spelar ingen roll vad nån säger eller vad nån gör , inget kan komma emllan oss .. du får mig att le , du får mig att skratta . jag ångrar inte nåt med dig , även det dåliga .. för det är det dåliga som gör oss så starka . kommer du ihåg när vi va hemma hos dig och jag hade värsta hostan och när du kom så hostade jag as högt så du blev skit rädd och vi skrattade i 10 minuter efter det och kunde inte sluta skratta ? hahaha du betyder så mycket för mig erica .. glöm aldrig det ! vi sa föralltid och så ska det va .. jag tänker hålla det jag har lovat dig och hoppas du också tänker hålla det löftet . du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta .

bästavänner livet ut .




Kommentarer
Postat av: erica<33

jag tänker hålla det lisa , vi livet ut känner allt det som du sa knner jag för dig :D <3<3<3<3<3<3<3<3

2011-02-17 @ 20:48:02
URL: http://roseenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0