lisa martinsson du kommer alltid att finnas i mitt hjärta

lisa jag är glad att vi blev så bra kompisar, sen så bara hända något, vi blev dom bästaste vännerna livet. kommer aldrig aldrig att bryta löftet , vi sa ju föralltid. kommer att hålla det löftet livet ut ♥♥♥ jag håller med, det dåliga gör oss bara starka, om vi bråkar så vet jag alltid att vi kommer att vara bästa vänner livet ut.
det finns inte ord för hur mycket jag älskar dig. dag o natt, natt o dag kommer jag älska dig, du är solen du lyser upp min dag och varje gång så känns det som första dagen vi blev bästisar för livet





♥♥♥♥♥♥♥
lisa ♥ erica
syster ♥ syster
bästisar ♥ bästisar
livet ut
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0