something something .. (?)

hej idag så åker lisa till sina kusiner i dublin :( tror att hon är på flygplatsen nu :) men gud vad jag kommer sakna henne, men hon sa att jag skulle blogga åt henne medans hon är borta :) men idag så hade vi halv dag, slutade klockan 12, till lunch var det pannkakor, men när jag kom så var det slut :´( fattiga skola :@ hahaha men jag sofia och sofia tog bussen hem till mig och gjorde kladdkaka, det var gott men nu så hara båda åkt hem för dom ska på träning och jag ska på träning men sen efter tränngen så kommer dom igen , för dom ska sova över hära :) men imorgon så är det match mot södervik klockan 9 på morgonen så vi åker till södervik och kör matchen, men jag , sofia och sofia bor nära så vi går till södervik och möter upp klassen dära kart i 9 :D men nu så ska jag blogga åt lisa :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0