2011 here we come !!!! :D

Tjeenare
Jaha, då så var det 1 januari igen och ett nytt år 2011 !!! :D
Jag tror nog att 2011 kommer att äga 2010 (?) Eller vad säger ni... ?
Men ja igår så gick jag Markus och Jonas ut typ 10 eller 5 i tolv och skulle skjuta upp och kolla på raketer men sen dom vuxna tog champang och vi fick pomac :P
Sen när vi gick in så gick vi ner och kollade klart på hockey. Sverige vann med 6-5 på straffar!!!!!! Det avr en bra början på det nya året:D:D:D Men ja sen så spelade Markus och Jonas tvspel och jag satt och kollade medans dom vuxna satt där nere och spelade kort.Sen när dom hade spelat klart eller juste vi spelade rockband innan tolvslaget. Men ja sen så spelade vi oxå lite kort, sen gick vi ner till dom vuxna och spelade med dom. Men sen när klockan var typ 3 halv 4 så gick vi och la oss. Jag och pappa skulle tagit taxi men det gick inte för det var typ så många som ringde till taxi och så, vi sov över hos Jonas, Madde och Kenta. Vid typ 3 så gick Markus och PG hem. Ja men imorse så när vi vaknade så sen efter en stund så åkte Jonas och Madde iväg för dom skulle göra nån grej men sen när dom kom tillbaks så körde dom hem oss till pappa:) När vi kom hem till pappa så åt vi frukost och sen gick jag ner och satte på tv då gick en film som hette ice princess på disney channe.. Sen kom pappa Maddis och Adam ner och dom började kolla på den oxå :P Men ja gick ner sen för den filmen är så tråkig. Snart så kommer mamma och hämtar mig, för typ 20 minuter sen så åkte hon från min moster och det tar typ 1 timme från henne hit. Ja men sen så ska jag till pappa på måndag igen... igår så tog jag iaf några bilder men jag kan inte ladda upp dom nu men jag gör det hemma hos mamma :)  Ja men nu så är det bara 364 dagar kvar tills nästa nyår !!!!!,:D Men det var nog allt så hejdå ///EricaRosén puss


(bilder kommer )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0