e me claris :D :D <3333333

heej
nu sitter jag me clara i mitt rum, vi har varit på 10-kampen, vi var typ ledare :/ snart så är det träning  i södervik. asså jag vet att jag inte har lagt in så många bilder men ska ändra på det eller jag ska försöka :D men måste sluta nu :( .. puss&kram :D
,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
älskar dig clara kommer alltid att göra
love u :D


Kommentarer
Postat av: Clara

Naw, detsamma sötnos!

Jag älskar dig bästavän ♥

2011-01-22 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0