:]

Heeeej.
Nu så har Mickis åkt hem till sig, och jag&Clara sitte i min soffa ochkolar på tv. Clara ska slagga här i natt också, fatta hur kul det kommer att bli asså !!!! :D Men ja nu så har jag så himla ont i magen, inte kul:(  Men ja vi ska typ kolla på tv, vara inne på bloggar och vara inne på fb:) Har ingen aning om vad jag ska skriva mera(?) Men ja........
hahaha hittade på ett litet smeknamn till Clara, såhär: Clara Bara Sötast :P hahahhahhaha fett konstigt men ändå :):):):)♥♥♥ Här kommer lite bilder, vissa är driv vissa inte ;)

haha, clara, mickis och jag :)
love

hahahah :P man måste ju älska den bilden haahahaha :P

haha, kolla frissan ;) jag c :
//EricaRosèn puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0