<=>

TJEENARE :P
nu är det fredag, äntligen :D men ja i veckan har jag varit i skolan, vart me kompisar..... dom ända jga har varit med är lisa,aline och maja:) 
Men idag så var det ju skola-.-, slutade 25 minuter över 1 fast vi fick sluta tidigare. Sen tog jag och Lisa bussen hem till hennes mamma, vi packade hennes saker flr hon skulle till sin pappa. När den var typ 20 i 2 så gick vi ut till busshållsplatsen, medans vi väntade så stog vi typ och dansade och sjöng på busshållsplatsen ;ö HAHAHAHAHA. Sen när vi skulle gå på bussen, då cick Lisa på först sen så när jag ska gå på så fastnar jag i dörren ;ö hahhahaha men det är bara för att jag har Lisas väska och min.... jag och Lisa dögarvar!! hahahha men det var fullt på bussen:P sen så gick vi av vid hennes pappa och så när vi kom hem till Lisa så tar vi mellis sen så gjorde massa saker... Men nu så ör jag hemma hos pappa, vi ska typ få gäster ;ö (?)  mne ja imorgon ska jag vara nere i vilunda klockan 08.30 -.-  fan va tråkigt....  men en sak kommer att bli roligt det är att Clara ska vara där också:D:D orkar inte skriva mer nu.... puss

förlåt att jag inte har lagt ut så många bilder men det kommer........ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0