:'(

heej.
Nu är jag vaken, men ska inte gå till skolan för jag är magsjuk :'( Kollar på dirty dancing på tv1000 classic. Jag ska försöka att blogga så mycket som möjligt idag, om jag orkar :) Idag kommer pappa hem, han kommer hem mitt på dan typ vid 1 eller något sånt. Har saknat han jätte mycket, han var där med sitt jobb och dom var där på någon festival eller gala typ och dom vann GULD och BRONS, det typ några mer priser oxå :D Fick reda på att Lisa oxå var sjuk, så krya på dig älskling :) Ska till pappa idag och där har ag en egen data i mitt rum, där kan jag lägga in några bilder på datan..... ;D :D -nu orkar jag inte skriva mer har ont i huvudet :I  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0