förlåt... :(

 Heej
 Nu så sitter jag hemma hos pappa och inte gör någonting :/ Maddis och Adam gör middag det blir kyckling ris och sås:) Det ska bli gött.... :D Förlåt att jag inte har bloggat på ett tag :) Men ska börja nu att skriva mera. Idag så har jag varit på cup, jag spelade inte men det gjorde några andra i laget :D Idag så vann dom en spelade lika två :P Fan va bra dom va asså!!! Men imorgon så har jag cup då ska vi spela nyårscupen :D Det är samling klockan halv 9 och våran första match börjar klockan 9 :P Men det är bara vid väsbyskolan, kom och kolla och man ska heja på bsk gul :D:D Japp men måste sluta nu innan syrran får damp :P:P Skit bra spelat idag BSK !!!!!! :D:D:D:D ///  EricaRosén puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0