FrÅn iPoden :-}

Heeej:) Imorse sä tog jag den tidiga bussen men fick stå och vänta i 5 10 min, vi hade fotboll på morgonen och då så spelade min ug(undervisningsgrupp) mot ug2 och vi vann med 25-2 asså jag vill inte skryta om det men jag glad:D Sen hade vi typ 1 timmes håltimme då spelade jag tecknet med några kompisar..... Sen hadde jag matte, sen block med so, svenska och engelska. Efter skolan så tog jag och Lisa bussen hem till hennes mamma, i gjorde inte så mkt men sen så skulle Lisa äta och då satte jag mig oxå där. För jag skulle äta hemma, mamma fyller år idag :D men jag skulle ta bussen som gick 56 och Lisa säger från ingen stans bah: Erica du har missat bussen:/ Jag bah: äh hur mkt är klockan? Lisa: klockan är 7 över 6 Jag: oj men då måste jag ringa någon som kan köra mig till mamma. Hahhahahahaha skulle vara hos mamma klockan 6 :P Snart ska jag hem till pappa igen, men nu kollar jag på en film på 6an skriver mera sen eller imorgon. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0