Nyårs bilderna :D

Här kommer lite bilder från nyår !! :D


107 fyrverkerier! :D


Här börjar det :D


Smällare


Raketer !!:D





Champang        Pomac
vuxna                 barn


Boom      Chraach      Pooow !!!!!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Lite bilder från nyår!:D

När jag kom hem till mamma så gick jag och satte mig i soffan och kollade på en film som hette fame och så åt jag lunch. Efter den filmen så bärjade en annan film som är bra den heter  the city of ember. Nu så pågår den filmen på tv 1000 family. Mamma sover i soffan och Björn ska snart hämta mig för vi ska typ äta kina mat till middag:D Det var länge sen jag åt det, det var typ förra året :P hahahahahaha men det var allt /// EricaRosén puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0