ali & emil

hej!
igår så gick jag och maja till emili & då var redan ali där, dom satt och spelade cod ,  jag & maja satt & skrattde så man kan säga att vi hade ganska roligt ;) sen typ kvart över 9 så började vi gå hem till mig, 3 minuter från emil bor jag.... CHILL! :D haha , men sen vär vi kom hem till mig så åt vi toast, sen gick vi ner till mitt rum och satte oss  vid datan och dunkademusik, men ingen av oss orkade typ blogga. sen satte vi på Madicken, hur dum får man vara, hoppa från taket med ett paraply.. hahahha :ö men ja sen så satte vi på Barbie rapunsel, (?)hahahahah... men ja då satte vi oss i sängen och båda satt och smsa ;) men snart så ska vi möta emil & ali om han kunde... men nu så ska jag fixa mig lite.. ->  Kyss


söta maja<3 :$

haha ali för typ 100 år sen ;)

haha emil för typ 100 år sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0