Chattar.. :D

Tjenare :P
Nu så sitter jag och chattar med Jenni på msn, och kollar lite bloggar ;) Nu på tv11 går det Bachelor.. Asså jag tror att det är något i min medicin för jag e hel knasig, känner mig flummig sne blir jag helt nere :s  Men ja hursomhelst imorgon så har min syrra fest för hon har fyllt år, så äntligen får jag komma ut ! Jag har nämneligen varit inlåst här i lägenheten känns det som... Vill till skolan och träffa alla, kan vara lite svårt att förstå om man vill till skolan men om man har varit i en lägenhet hela tiden och inte varit ute eller något sånt, vill man till skolan !
Men nu så ska jag kolla på Bachelor så bloggar efter :D
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0