hos emil

hejhej...
Imorse tog jag och Maja bussen till skolan och mötte Jenni. Sen gick vi till skolasyster och så följde jag med Maja och Jenni in dit för dom skulle ta sprutan. Gick till idrotten men vi var inte med så vi gick till grimbo sne tog vi bussen till mig. Sen så smsade Emil till Maja och sa att vi kunde komma till han då, så jag Maja och jenni gick till Emil, då var Oskar där också...... Sen för en stund sen så kom vi tillbaks från busshållsplatsen för Jenni skulle hen :( Men nu så sitter vi i Emils soffa och inte gör så mycket. :D Men jag bloggar sen när jag kommer hem kanske.... Men nu så ska Maja blogga ! ::D 
Kyssss

Oskar,   Maja   <3    Emil                HAHAHAHAHAH JAG !! :ö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0