lisa idag.. :D §§

.
tjena tja ;)
idag så var det skola, slutade 15.25 och min buss gick 15.23, men när jag slutade så gick jag och lisa ut och sås såg vi att alla stod på busshållsplatsen. så bussen hade inte kommit, så vi sprang dit hann precis ;) men då tog jag och lisa bussen hem till mig & åt lite. sen nu klockan 6 så gick lisa hem men följde hem henne en liten bit, vi bor typ 5 minuter från varandra :D men imorgon så har jag fotbollsträning på morgonen med skolan  ;/  men ja sen efter skolan, eller ja jag slutar fte lunch eftersom jag har ingen NO lektion imorgon :D men måste vänta på lisa för vi ska vara imorgon. på onsdag så har jag uteträning :D  ja!!!!!!!  har verkligen längtat :D men ja bloggar senare .

Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0