21/5-11

Hej.
Imorse när jag & Klara vaknade gick vi till soffan & satte oss & pt frukost. Sen vid 20 över 12 så hämtade Klaras mamma oss & körde ner oss till ICA, packade där i 4 timmar.... Jobbigt ! :oMen jag fick 105 kronor i dricks men sammanlagt fick vi 424 kronor tror jag ;) Men ja kom hem för en stund sen,  var & handlade saker tills imorgon för då kommer min släkt & firar mig :D Efter jag har ätit så åker jag ner till bippen & möter Mickis & Wilma där, sen kommer Klara dit också ! Men idag klockan 6 så säger vissa mäniskor att jorden kommer gå under:s(?) Jag tror inte på dig för att nu på aftonbladet så står det att det bara var lite dimma :O Fattar inte .... :s Men nu så ska jag äta & ta på mig shorts för det är sjukt varmt !

Ganska gammal ;)  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0