Andra doppet !

Hejsan !
När jag kom ner till bippen så mötte Mickis & Wilma mig, då gick vi till cafét & köpte glass. Sen gick vi till läktaren & kollade på fotbollsmatlch. Sen mötte vi Klara & då gick vi & badade i norrviken igen, andra dagen på raken ;) ! Men det var bara jag, Mickis & Klara som badade för Wilma fick inte för hon har precis varit sjuk :( Men efter vi hade badat & fixat oss så gick vi till busshållsplatsen & Wilma tog bussen hem till sig & jag Klara & Mickis tog bussen till donken & satt där, köpte lite gott ;) Imorgon när jag vaknar kommer mamma & Björn med frukost på sängen, sen ska jag fixa mig & sen vid 10 kommer alla gäster, sen när dom har åkt ska jag byta om till fotbollskläder för jag har match mot BP. Sen när vi kommer hem efter matchen ska jag fijxa mig & åka till RixFM festivalen med mamma & kanske Mickis & Klara !!! Kommer bli bästa födelsedagen ! :D Men nu så ska jag mysa lite ;) <3 1 timme & 50 min kvar tills jag fyller år & skaffar Facebook, adda mig då Erica Rosén ! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0