Bästa Fredag På Länge ! <3

Hej.
Förlåt att jag inte har bloggat på länge men har inte haft tid. Jaja men nu ska jag berätta om min dag då :) Först så vaknade jag typ vid 7 & då¨åt jag frukost & fixade mig, packade väsakn. Så körde mamma mig till bippen för jag hade fotboll på morgonen. Sen hade jag NO & då fick vi fika & se på nån film, vet inte vad den heter (?) Men ja sen så hade jag SO & läxförhör men det gick bra & sen efter det så hade vi SV. Slutade 20 i 12, fett chill ! Men då tog jag bussen hem, när jag kom hem så tog jag macka & lite dricka.
Sen smsade jag med Mickis & Klara, efter det så gick jag & hämtade fotboll hos min pappa sen mötte Mickis mig & då gick vi till vilunda & där var Klara för hon hade sin sista lektion där. Sen tog vi bussen till bollstanäs,vi skulle bada men det var folk där så vi strunta i det.... Sen tog vi bussen till station och gick därifrån till klaras mormor och morfar, hon åt & medans så satt jag & Mickis & gungade ;) Sen åkte vi till donken & åt. Men iallafall, efter vi var på donken så åkte vi till bollstanäs igen och då var inga där så vi badade, det var as skönt i vattnet faktiskt! :o
Sen så ah, gick vi till bippen ett tag sen kom Simon, Wille & typ simons lillebrorsa & ville köra match med oss. Vi körde ett tag sen gick dom till Samme som kom, hahaah DISS  ! ;ö Men sen kom Kevin ner dit & han bah jag ska bara gå & säga "hej" till mina kompisar. Så han dissade oss :( Ahahah, menmen.., Då gick jag & Klara till busshållsplatsen & åkte hem & åt lite mat. Kolla på BB sen på Wallander & nu sitter vi med popcorn, chips & dipp, hahaha.. :)  Kollar på Bring it on med älsklings Klara ! Hon ska sova över här !

Imorgon ska jag packa med Klara, Wilma & Emma tror jag ;) Sen ska jag nog vara med Mikis ! Men nu måste jag vara social mot min älskling ! Den som orkar läsa det hära är underbar !
Juste nu är det 21 maj & då fyller Maria år så GRATTIS MARIA ! <3  & jag fyller år på söndag !


Love :*

Maria Osandon
Love :*
Älskar dig, Grattis !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0