Hej

sitter i soffan & kollar på BB. Idag vaknade jag 9, & sen vid kvart över 10 körde Maddis mig till bippen för jag hade match. vi spelade skit bra! Men efter matchen så körde mamma hem mig till pappa, så duschade jag. Började smsa med Klara & Mickis. Så sen när jag hade fixat mig & Klar ahede det så tog hon tåget till station, jag tog bussen till centrum & mötte henne där. Vi köpte en slusch sen gick vi till bussen & då satt Jenni & Tilde där :) Vi tog 524 till ICA vid mig, köpte ägg för vi skulle baka. Men när vi kom hem så gick vi ut & spelade lite fotboll, gick & mötte Mickis. Sen kom Kevin till fotbollsplanen, Kevin & Klara så söta ! :*  Men ja då spelade vi lite, sne kom det en annan kille spm var typ 99:a & han kom från england :ö Hahahaha.... Mickis trodde han sa indisch (?) Men vi frågade om han ville spela med oss & han sa ja ! Men sen gick vi med Klara till busshållaplatsen för hin skulle hem. När hon hade åkte så  gick vi till någon lekpark, var där sen skulle Mickis hem. Då gick jag också hem, men visste inte vägen hem:s Så Kevin visade vägen men han bor typ vid mig så... Men ja nu sitter jag & kollar på BB. Ska fortsätta :)<3
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0