Inte bloggat på länge...

Hej !
Igår så var jag först på Stockholm Marathon och var funktionär....  Sen vid 4 så körde min mormor och morfar hem mig till pappa. När jag kom hem dit så fixade jag mig för vi skulle på min farbrors 50-års fest. Men innan vi åkte dit så skulle vi vänta på några av pappas studenter som går på pappas skola, asså det är ingen vanlig skola det är en skola som dom lär ut akrobatik och massa sånt. Men när dom kom så efter ett tag så åkte vi till min farbror och där var det skit kul !!! Hände massa saker, det var uppträdande, frågesport, tävlingar m.m :D Orkar inte berätta sak för sak. Men vi kom hem runt 2 tror jag och då gick vi och la oss. Vaknade för några timmar sen. Har ingen aning om vad jag ska göra, kanske frågar om mina systersöner vill komma hit på en lekstund så kan min underbara syster och hennes sambo få en stund tillsammans, bara dom 2 :) <3 Men ja det var nog allt så nu säger jag HEJDÅ :)

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0